Thursday, January 8, 2009

HEPY BESDAY baby...

Hooooiiii... Kali ni post gua berbeza skit dari yg lepas2 kot sebab post gua kali ni utk wish besday seseorg... Besday die arini, 9th Jan, sweet 19... Die gua kenal kat kelas Physics 1... Sbnrnye gua dah lama prasan minah ni, tp lnsung tak pnah tgur dia... And bru sbulan-dua ni mula tegur n getting closer dgn dia sbb dlu gua n mmber takut nak tegur dia [bukan tak gentleman ok]... Dah la malay girl dlm kelas tu ada 2org je... Tp biasa la bdk2 laki suka bg gelaran kat dak pmpuan kan... So, gua n mmber gua gelar minah ni pembunuh sbb muka dia manjang ketat je klu masuk kelas...

Ada satu hari tu dia add gua kat mespes, n dia kata dia bdk kelas Physic 1 gua [mula2 cam tak prasan sape, then bru noticed, eh! ini pembunuh ni]... Pastu gua pon slalu la main main balas2 komen dgn dia [kutuk2 lecture Physics 1 kitorg, abg man bukan nama sbnr] ,and lama kelamaan kitorg start lepak sama2, n slalu kuar function sama2... Minah ni pulak kenalkan kat kitorg sorg lg mmber die [cipuwt gurl yg innocent]... So, bertambah la sorg lg kroni kitorg... And kitorg smua dah menjadi sahabat baik smpai sekarang...



Ni ada la sikit details pasal minah ni [besday gurl]... haha...


- Nama dia pnjang, Siti Nabila Farahin, tp pggil baby [sbb nak market kot]... haha...

- Dulu kitorg gelar dia pembunuh sbb slalu wat muka ketat kat dlm kelas, n klu kelas dah bis, dia akan kuar kelas laju2 [kitorg pon tak tau nape dia kuar laju2, so kitorg expect dia kuar laju2 sbb nak bunuh org la]... haha...

- Umor bru masuk 19thn...

- Dia sama kelas Physic 1 kitorg...

- Amat baik hati dan pemurah [suka blnje mmber2 n die merupakan pembekal gula2 terbesar dlm kelas]

- Paling kuat gelak [pnah die wat rekod gelak 5min tanpa henti, masa tu kat tepi kolam alamanda]

- Tp dia amat best [ayat nak sedapkan ati dia klu die bace]... haha...



kiri cipuwt, kanan baby [besday gurl]

Ni wish gua spesel utk dia...

1. Hepy besday bee!! Sweet 19 dowh...

2. Moga pnjang umur dan di murahkan rezki...

3. Keep sweet... Sweet? haha...

4. All the best... Blaja sunggo2, jgn asek mengelamun je... haha...

5. Adiah tu nnt2 lah yo... haha... Nnt kite celebrate sama2 ok [cipuwt nak open table kot]

wished by : apex

No comments:

Post a Comment