Thursday, January 15, 2009

KEMBALI

ohooii... Dah lama sial gua tak mengupdate blog gua yg tercinta ni [padahal baru seminggu je]... Rindu gler kat followers2 gua yg dah lama menantikan newpost dari gua [kadang2 sifat bajet boleh mematangkan kita]... Gua sbnrnya bukan hangat2 taik ayam utk tulis blog ni. Tp lately internet kat uniten ni cam tahi la. Sbnrnya main reason malas nak update sbb takde mud, bila gua on9 je gua trus usya page mespes ade sorg minah ni [aminah bukan nama sbnr]... Dlu dia slalu on9, tp semenjak dua menjak tiga menjak ni, si aminah ni cam dah menghilangkan diri la. Bila dia tak on9 je, gua trus down. Trus takde mud. haha. Tp gua kan macho, so gua rilek je. haha. Kpd aminah yg berkenaan, klu terbaca perenggan ni, munculkan la diri kau. Jangan la bertapa lama2 sgt. Aku menantimu. haha.

Eh! Eh! Jap jap, Pesal sounds weird sgt blog gua kali ni. haha. Ala, normal la. Gua pon manusia gak, ada hati dan perasaan mcm lu org. Poyo la lu org ni. haha.

Ish, gua sbnrnye tgh risau+cuak+berkobar2 sbnrnye ni. Sbb esok gua ada test 2.
Dan berikut adalah details test gua :

SUBJEK : Physics 1 [Dr. Zolman dah bocorkan soalan, dari Chap. 6-10]

KOD SUBJEK : PHYF115

TEMPAT : Library Exam Hall

MASA : 11.30a.m - 12.30p.m

LECTURER : Dr. Zolman [yang gua cakap bocorkan soalan td tu]


Just after the test esok, kitorg dah berpakat nak berfunction! Function apa dan ke mana? Tu nnt gua cite kat nextpost [function nak celebrate la kunun2]... Celebrate jimbit kau apex oii! FYI, ari jumaat depan lu ade test calculus plak. Dah lupa ke? Mana pegi azam tahun baru lu? [sila rujuk post gua on Saturday, 3rd Jan 2009]...

Hah!! Kan jin baik gua dah bertazkirah. Ok2 la, gua janji, pas balik dari function nnt gua study la calculus plak. Gua janji! Gua mana pnah langgar azam baru gua lagi kan. haha. Ok, skang gua nak fokus utk test 2 Fizik esok. Lu org doakan la gua boleh jwab soalan2 esok dgn baik dan mintak2 takde la org sebuk mintak pinjam calculator kat gua masa ngah jwb exam [mcm masa test 1 aritu, annoying giler, kacau mud gua nak jwab exam je, tu yg markah gua tak cukup makan tu, ceh! salahkan org lak]...

Ok, gau mau keyboard off dlu ni. Doakan kejayaan gua wahai rakan2 sekalian.



keyboard pressed by,
apex

No comments:

Post a Comment