Thursday, April 2, 2009

SKANDAL oh SKANDAL

Tujuan post kali ini adalah untuk mmbuat pengumuman bahawasanya gua sedang mencari skandal yg terbaik dan sesuai utk gua. Sbnrnya tujuan gua mencari skandal adalah kerana ttiba je gua rasa lonely [tetibe je rasa cam nak muntah]... I m looking for scandal, not girlfriend. Sbb skandal ni cam rilek sikit, dia nak berfoya-foya dgn jantan lain pon gua takde hal, tak kesah pon. Tp yg penting, dia ada bila gua mmerlukan nya!

Tp masalah gua skang, di mana gua nak cari skandal tu? Adakah ianya boleh di dapati di tepian longkang? Ataupun di dalam amari yg sarat dgn bajubajuan? Haaaaaa....! Gua ada idea! Gua ingat nak buat interview la, nak pilih siapa yg bakal bergelar Skandal terbaik. [lagu Aku Skandal dari HUJAN terus diputarkan]... YESS! Gud idea!

Gua dah tetapkan bberapa syarat utk calon2 skandal yg ingin mencuba. Hanya calon yg memenuhi smua syarat saja akan disenarai pendek utk di interview.
Dan berikut adalah syarat2 nya :

1. Mesti lah berjantina PEREMPUAN [bapok dan khunsa jgn nak sebok apply]

2. Mempunyai pendapatan bulanan sekurang-kurangnya RM4000 [sila lampirkan slip gaji yg telah disahkan oleh majikan]

3. Berumur dari 16thn hingga 27thn.

4. Sgala status di terima [anak dara, janda, bini org, awek org, etc]... Yg penting mmpunyai minat mendalam utk berskandal.

5. Keutamaan diberikan kpd calon yg mmpunyai kenderaan sendiri [yg boleh angkut gua dari point A ke point B]

6. Berpewatakan menarik.

7. Memperolehi sekurang-kurangnya C5 subjek Sejarah dlm SPM. [jangan la bengap sgt syg]

8. Rupa paras tak penting [plastik hitam banyak kot]






Dan kepada sesiapa yg memenuhi segala syarat di atas dan ingin berskandal bersama gua, sila la datang semasa ari interview dgn membawa gambar berukuran 4R bersama.



p/s : gua menjanjikan kebahagiaan kepada bakal skandal2 gua!

Bukan janji tapi pasti!


Mood : Tidak Main2 (muka siyes)






diumumkan oleh : SAUDARA APEX

15 comments:

  1. eh?
    jiran i kata dia nak apply pex.
    die tukang sapu kt uniten.
    boleh ka?

    ReplyDelete
  2. hahaha...jiran u hawt x?? haha

    ReplyDelete
  3. mau ka? ini ada baik punya kawan. Contact gua hahahhaha

    Pusat Pelacuran dan Penjagaan Paan
    Talian Bebas Tol: 1800-88-2525.

    ReplyDelete
  4. mau ka? rm 20 je... tapi ada kurap.. tapi jangan risau, ubat kurap disediakan.. btw, cilakak lu, ada blog tak cakap! gua tendang bateri kamera lu baru tau!

    ReplyDelete
  5. hahaha....smua smngat meng-offer..

    ReplyDelete
  6. hahaha. mat, siap promote kt blog.
    takde hal~ hahaha.
    kau bkn cr skandal tu.
    tu sugar mami kott.
    br nk apply, tgk2 byk sgt kekurangan.
    terbantut niat. hahahah.

    ReplyDelete
  7. ni 2 in 1 kot.....

    sugar mami boleh, skandal pon boleh...hahha

    ReplyDelete
  8. kalo lu nak sugar mummy kena mintak kat Zul. Dia ada banyak dalam katalog. Semua atas 40 tahun punya.. Nasib baik followers blog lu x lebih dari gua. Kalau tak, gua dah hantam blog lu sampai lemah.

    ReplyDelete
  9. cibai je bob...kedengki...hahha....kite same2 cari makan kat blog....hahhaa

    ReplyDelete
  10. apex,macik leha jiran aku nak apply.boley?
    ;D

    ReplyDelete
  11. hahaha...boleh2...yg pnting cukup syarat...haha

    ReplyDelete
  12. haha . mantainant ko tinggi sangat ar beb .
    hahaha :))
    semoga ko jumpa skandal ko cepat skit .

    ReplyDelete
  13. hahah...nak cari yg terbaik taste kne tinggi...hahha

    ReplyDelete
  14. hahaha
    xbley bla tol syarat2.
    nak monthly income RM4000 jew.
    haha

    ReplyDelete
  15. hhahah...standard la...taste kne tinggi menlangit...klu jatuh pon kat atas gunung je...hahha

    ReplyDelete