Wednesday, February 11, 2009

Final Fever - Sib Baik Ada COOL FEVER!

waaaggghh... Pening giler kpale gua, mnggu ni gua final exam. Td bru pas abis paper PHYSIC 1. Standard la, best-student msti kelam kabut 2 or 3 days before exam. Tu la die akibat last minit preparation. Tp takpe, gua maseh mmpu meneruskan perjuangan hingga ke titisan dakwat pen yg terakhir. Ada 4 lagi paper yg mendatang sblm sambutan kemerdekaan SEM ni di ishtiharkan pada Saturday, 14hb Feb 2009.

Eh jap, sudah lama gak gua tak update blog tercinta ni. Dan sekali lg gua nak highlight kan yg gua bukan la hangat2 tahi ayam dlm mengarang blog ni. Cuma ade beberapa kekangan yg menidakkan gua utk mengupdate blog. Antaranya ialah page www.blogger.com gua stuck tak boleh dibuka, gua tidak mmpunyai masa yg cukup di hadapan computer [bajet study la tu, tp haram jadah] dan waktu tido yg tak tentu masa [bajet study lg tu, tp maseh haram jadah]...

Tp wutever it is, beban Physics 1 dah abis. Fuuuuhhh! Lega~ Wpun soklan yg saling tak tumpah cam hampas klapa td. Gua kuar exam hall dlm keadaan kekusutan yg amat sgt. Sgt pun tak kusut cam gua. Dan sperti biasa, utk menghilangkan kekusutan di kepala, Function is the best way! Kitorg decided nak lepak chill kat alamanda jap. Jap? Hotak die, smpat gak la bermuvie satu round td. Yela, ari ni Rabu kan? Ari menonton sedunia kot. Kitorg pun rembat la PINK PANTHER 2 sekali td. Agak layan la citenye, kelakar nak mampos. Smpai kejang otot pipi tergelak. Mmg ilang segala kekusutan yg slama ini melanda. I m refreshed! Get ready for calculus plak this coming saturday. Tp klu pas exam calculus gua kusut gak, tak lain tak bukan, Alamanda ada solution nye. Alamanda terbaik kot~ Alamanda ialah tempat dimana rakyat putrajaya [Paklah dan sekutu kuatnye iaitu Samy Velu in da house serta seluruh kakitangan awam yg menetap di putrajaya] beriadah dan mengisi masa lapang sambil menyahut seruan kerajaan - Beli Barangan Buatan Msia.

Ok la, ni mayb ni last post gua utk SEM ni. Pasni gua cti Sem 2 mggu. So, cam mls nak update time cti. Tunggu la Sem dpn ye. haha.
GTG, papai.

written by,
apex apex

3 comments:

  1. tanak update ke atau..
    lu balik kampung pex?
    hohohoh

    ReplyDelete
  2. hahaha...sio je pija...tau2 je kmpung den xdo tenet...hahahah

    ReplyDelete
  3. hahaha
    aku taw nape tanak update
    ko nak g menenteramkan jiwa an?
    jaoo tuhh.
    huhu

    ReplyDelete