Sunday, March 15, 2009

Finally, it's out!

Alhamdulilah, terlebih dahulu gua nak memanjatkan kesyukuran kehardrat Allah SWT kerana dgn limpah kurnia-Nya kita maseh dpat bernafas di bumi semantara ini dan maseh lg dikurniakan nikmat terbesar iaitu nikmat Iman dan Islam. [Ustaz Shahriman]





Tajuk Post kali ini seperti yg tertera di atas iaitu FINALLY, IT's OUT! It is my brand new D60. Dah lama gua tunggu saat gumbira ini dan semalam telah menjadi sejarah kerana gua secara rasminya menjadi pemilik D60 tu. Dan kitorg [gua dan D60] dah bersumpah dan membuat aku janji yg kitorg akan sehidup semati walau apa jua keadaan dan akan saling sayang menyayangi antara satu sama lain. Tiada apa yg dapat memisahkan kami berdua. haha.

Dan pagi2 gelap td, mmber2 gua [safwan, aziq, edd, cipuwt n baby] ajak ber-jogging tawaf tasek uniten. Gua mmg suka melayan kerenah rakan2, so gua pon bgun awal giler pg td. Pukul 7.45a.m smua dah berkumpul dpan tasek. Smua seakan semangat utk ber-jogging. Sambil itu, gua tidak melepaskan pluang utk merasmikan D60 gua utk mmbuat sesi fotoshoot lepas ber-jogging.

Abis jogging kitorg smua pegi upten utk bersarapan pagi di sana. Ni la 1st time ari ahad gua sarapan kot. Kalau tak, mmg trus lunch je. haha. Bru pas jogging dah grab skeping Roti Telur + Neslo Ais. [Terbaik gak pyramid makanan gua]. Trus tersandar pastu. Pas yamcha-yamcha, then smua dah pancit. Nak balik titon. Smpai bilik gua tdo dan trus tak sedarkan diri until 2.30p.m.

Enjoy giler jogging td. Walaupon dah lama tak jogging. Rase sehat dan segar tubuh badan. haha. Dan ni ada skit pic yg smpat di capture dgn D60. hehe.















reported by,

apex and d60

1 comment:

  1. mat~~~~~
    maen kasar nmpk.
    gmba selenge cam tu pn nak letak ke?
    hahahaaha.
    cmni la kawan.
    permata kau sakit ati kau tau x.
    letak gmba lepas mengah mengah.
    xbley blah.
    haha. gmba yg last skali yang aku paling tak bkenan tu. haha.

    baby tak suke gmba yang 2nd last.
    hahahah.

    surat layang from,
    cipuwt and baby ^^

    ReplyDelete