Friday, March 20, 2009

HOT AIR BALLOONS FIEST!!!

Mayb ni entry pendek je kot. Let's start! Ok, smlm si faris, [org yg brtanggungjwab mengajar gua sedikit sebanyak dlm fotografi] ada sound gua nak tengok Hot Air Balloons Fiest kat putrajaya ke tak. Dia kata kalau nak blaja shoot, jom la grak dgn dia. Gua pon, apa lg, trus on je. Faris juga ada berpesan bahawasanya, seeloknya kita sampai sana 7.00am sbb diorg start main balloons tu seawal 7.30am. So, gua pon layan kan je [almaklum lah, gua ni menumpang org je].

Dan semangat yg berkobar2 utk blaja shoot dgn faris telah membantu gua dlm menyelesaikan masalah susah bangun pagi yg gua hidapi sejak di bangku sekolah lagi. Maka, gua bgun pkul 6.30am and trus mandi. Pas mandi, gua kejut roomate gua si haziq bangun sbb dia kata nak folo skali. Pastu, gua trus msg si faris tanye pkul bape die dtg pickup gua [padahal nak wat spot-check kat dia sama ada dah bangun ke blum]. Dan jangkaan gua tidak meleset. Si faris mmg blum bgun lagi and gua dah down giler sbb gua dah siap mandi n dah ready utk berjuang kot.

Then, sblm pkul 8.00am si faris msg, and dia kata dia dah smpai. So, kitorg pon gerak la ke tempat Hot Air Balloons Fiest tu. Sesampai nya kami di sana, event just started. So, faris n gua pon mula la beraksi, trus capture pic byk2.

Dan berikut adalah beberapa pic yg sempat di tangkap. Insyaallah, gua dlm proses utk membuat fotopages dan flickr. Buat masa ni, upload kat sni sudeyh. Dan mintak maap kalau smua pic mcm shit sbb gua maseh belajar kot. hehe.














uploaded by : APEX apex APEX apex APEX apex

3 comments: